SaNDy
Administrator
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PL
|
Wysłany: Poniedziałek 22-05-2006, 10:01 Temat postu: Regulamin |
|
REGULAMIN FORUM
Wykaz poruszanych tematów
1. Rejestracja i logowanie na forum
2. Profil osobowy
3. Zakładanie tematów, pisanie postów, udzielanie odpowiedzi, kultura wypowiedzi i pisownia.
4. Ostrzeżenia
5. Inne postanowienia
Ad 1. Rejestracja i logowanie się na forum
1.1 Problemy z rejestracją:
^ W razie problemu z rejestracją bądź logowaniem zgłoś problem do administratora.
^ Nie zakładaj nowego konta w przypadku niemożności zalogowania się.
1.2 Zasady wyboru loginu:
^ Login nie może zawierać: wulgaryzmów, danych kontaktowych (numerów GG, adresów e-mail itp) oraz adresów stron internetowych.
* Użytkownik, który nie dostosuje się do tego punktu, ma obowiązek skontaktować się z administratorem forum w ciągu 48 godzin od założenia konta, w przeciwnym razie konto zostanie zablokowane bądź usunięte.
1.3 Potwierdzenie rejestracji:
^ Rejestracja musi zostać potwierdzona przez wiadomość e-mail, która zostanie dostarczona pod wskazany przy rejestracji adres e-mail. W przeciwnym razie konto zostanie nieaktywne i niemożliwe będzie zalogowanie sie na forum.
1.4 Zmiana adresu e-mail w profilu:
^ W momencie zmiany adresu e-mail w profilu konto zostaje dezaktywowane, ponowna aktywacja odbywa sie poprzez dostarczenie wiadomości e-mail na nowy adres pocztowy oraz jego potwierdzenie. W przeciwnym razie konto zostanie nieaktywne i niemożliwe będzie zalogowanie się na forum.
1.5 "Dublowanie" kont:
^ Użytkownik, który otrzymał ostrzeżenie, nie ma prawa zakładać nowego konta.
* W takim przypadku następuje blokada dostępu na forum.
1.6 Warunek utrzymania konta na forum:
^ Osoby, które w ciągu 2 tygodni od daty zarejestrowania się na forum nie napiszą żadnego posta, zostaną z niego usunięte po upływie tego czasu.
Ad 2. Profil osobowy
2.1 Avatar:
^ zabrania się używania avatara identycznego jak inna osoba na forum,
^ zabrania się posiadania avatara obraźliwego bądź budzącego niechęć, obrzydzenie, negatywne odczucia itp.
* Niedotrzymanie tego punktu wiąże się z usunięciem nieodpowiedniej treści i ostrzeżeniem dla użytkownika.
^ ma maksymalne wymiary 120x150px.
2.2 W podpisie zabrania się:
^ umieszczania bannerów internetowych, adresów internetowych innych niż adres bloga właściciela profilu, obrazków oraz komponentów innych, niż tekst, emotikonki.
*Nieprawidłowe treści będą usuwane a ich twórca/posiadacz zostanie ukarany ostrzeżeniem.
2.3 Długość podpisu:
^ Maksymalna długość podpisu - 300 znaków.
Ad 3. Zakładanie tematów, pisanie postów, udzielanie odpowiedzi, kultura wypowiedzi oraz pisownia.
3.1 Zakładanie tematów:
^ Jeśli chcesz założyć nowy temat, użyj opcji "szukaj" - być może Twój problem jest już rozwiązany.
^ Jeśli nie odnajdziesz odpowiedzi na Twoje pytanie, zakładając temat pamiętaj o właściwej nazwie tematu.
^ Jeśli interesujący Cię temat jest zamknięty a chcesz się w nim wypowiedzieć, zgłoś sie do administratora bądź moderatora - on odblokuje temat.
^ Tematy zakładaj w odpowiednich działach.
* Użytkownik, który nie dotrzyma zasad tego punktu, otrzyma ostrzeżenie.
3.2 Kultura wypowiedzi:
^ Zabrania się używania wulgaryzmów, obrażania innych użytkowników i pisania na forum innych obraźliwych treści.
* Użytkownik, który złamie ten punkt regulaminu, dostanie ostrzeżenie a post zostanie usunięty bądź w akcie dobrej woli poprawiony.
^ Nie pisz postów kilkuwyrazowych, chyba, ze wymaga tego temat.
^ Nie powtarzaj się.
^ Pisz na temat.
3.3 Pisownia:
^ Pisząc post na forum pamiętamy o zasadach interpunkcji, zasadach ortografii i innych zasadach pisowni.
^ Nie piszemy "w TaKi SPoSóB", nie zamieniamy głosek "Ż", "RZ", "SZ" itp na "sh", "Q" itp (np "tesh", "qubek", "jush").
^ Nie piszemy całych postów dużymi literami.
* W razie złamania przez użytkownika tego punktu regulaminu, post zostanie poprawiony bądź usunięty, a jego autor otrzyma ostrzeżenie przy nagminnym łamaniu tego punktu.
3.4 Publikacja postu na forum:
^ Zanim napiszesz nowy post, sprawdź, czy nie łamie zasad ortografii, interpunkcji oraz innych zasad pisowni.
^ Jeśli jesteś dyslektykiem bądź dysortografikiem, wklejaj posta do MicrosoftWord bądź zainstaluj Firefox 2.0, który podkreśla błędy przy pisaniu.
^ Jeśli używasz znaczników BBCode, użyj funkcji "Podgląd" zanim wyślesz post na forum.
* W momencie nieprzestrzegania tego punktu regulaminu moderator bądź administrator ma prawo poprawić post tak, aby spełniał warunki regulaminu.
3.5 Ograniczenia w postach:
^ Nie pytaj o ceny sprzętów (ciągle sie zmieniają i są dostępne na różnych serwisach).
^ Nie podawaj linków do innych stron internetowych
^ Nie reklamuj innych serwisów.
3.6 Zgoda na publikację i modyfikację postu:
^ Pisząc post wyrażasz zgodę na jego publikację i modyfikację w taki sposób, by był on zgodny z wymaganiami regulaminu oraz forum.
Ad 4. Ostrzeżenia
4.1 Otrzymywanie ostrzeżeń:
^ Nagminne łamanie punktów regulaminu jest karane ostrzeżeniem.
4.2 Nabijanie postów:
^ Tzw "nabijanie postów" również jest karane ostrzeżeniem
* W razie pisania postów typu "dfsxfd" moderator bądź administrator ma prawo zakazać takiemu użytkowników pisania dając ostrzeżenie o wartości 3.
Ad 5. Inne postanowienia
5.1 Porządek i odpowiedzialność prawna:
^ Moderatorzy i administratorzy dbają o porządek na forum i o to, by treść forum była całkowicie zgodna z prawem, jednak to autorzy postów ponoszą za nie pełną odpowiedzialność.
^ Administracja nie ponosi odpowiedzialności za umieszczanie na forum linków do nielegalnych plików - za to odpowiada użytkownik udostępniający link do pliku.
5.2 Inne akceptacje:
^ Każdorazowe logowanie sie na forum oznacza akceptację regulaminu oraz zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail pochodzącego z www.sunrisefestival.fora.pl
Created by SaNDy
Post został pochwalony 0 razy
|
|